[review] Sapun moale vegetal de la Hofigal


De cateva luni am decis sa nu mai folosesc sampon cu parabeni din comert si m-am dat pe sapun moale de la Hofigal in speranta ca ma va ajuta in stoparea caderii parului.

Ce scrie pe cutie: Sapun moale lichid vegetal cu saruri de potasiu. Produs natural. Nu contine sare sau soda. Contine vitaminele A, D, E si F. Se recomanda pentru spalarea parului, precum si a corpului, inclusiv pentru pielea sensibila. Utilizat impreuna cu lotiune CHELSTOP, elimina matreata, combate caderea parului, confera senzatie de confort. Utilizat timp indelungat (6 luni) in combinatie cu CHELSTOP, repigmenteaza parul carunt.

Ingrediente: vegetal extracts, sodium laureth sulphate, hydrogen peroxide, carboxymethil hydroxyethyl cellulose, potassium carbonate, lavander oil, sage oil, methylchloroisothiazolinone/methylsothiazolinone/ benzyl alcohol.

Parerea mea: Daca e bun in problema caderii parului chiar nu stiu ce sa zic. Eu am o problema mai grava cu asta. Inca n-am descoperit de ce imi cade parul si un produs / medicament care sa ma ajute in privinta asta. Zilele trecute m-am tuns scurt si n-am mai observat fire cazute pe jos / prin pat / la pieptanat. Mentionez ca il folosesc in combinatie cu CHELSTOP.

Din ce am observat, la fiecare spalare, imi usuca foarte tare parul si obligatoriu trebuie sa folosesc un balsam cu putere mai mare de hidratare. Fara balsam e aspru, casant, arata ca o maturica. Dar balsamul de la Biomelem ma ajuta in aceasta privinta. Consistenta sapunului este foarte lichida (ca apa), la culoare este maro inchis si face mai putina spuma decat un sampon obisnuit. Pentru ca este foarte lichid cam risipesc pe jos cand pun in palma asa ca incerc sa-mi torn cu sticla direct in cap =)). Lasa parul foarte curat, aproape ca scartaie la spalare (prea curat chiar). Mirosul este unul puternic de plante, dar nu este deranjant (cel putin pentru mine). La pret este ~ 10 lei.

Cineva imi recomandase sa-l folosesc drept cleanser pentru fata. Am incercat dar am renuntat repede. Eu am tenul uscat de fel, asa ca dupa folosire mi se albea fata si crapa foarte repede. Trebuia sa folosesc multa crema cu putere mare de hidratare.

In concluzie e un produs despre care am mix feelings. Nu stiu daca il voi recumpara … Poate voi incerca Sampon 5R cu Q10 și extracte naturale tot de la Hofigal sau voi incerca sa gasesc un alt sampon bio care sa se incadreze in bugetul meu.